.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار خانواده امام موسي صدر با امام جمعه رشت


خانواده امام موسی صدر و جمعی از مسؤولان مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر چهردهم مردادماه با آیت الله زین العابدین قربانی، امام جمعه رشت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شمال نیوز در این دیدار سه ساعته که در فضایی صمیمی برگزار شد، آیت الله قربانی، امام جمعه رشت، که از شاگردان امام موسی صدر بوده است، از وضعیت پرونده پی‌گیری امام موسی صدر جویا شد و به اهمیت پی‌گیری این پرونده تأکید کرد. در ابتدای این دیدار خانم « حورا صدر» ، مدیر مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در پاسخ به سؤالات امام جمعه رشت، به تشریح وضعیت پرونده امام موسی صدر پرداخت و گفت: متأسفانه پی‌گیری‌ها برای روشن شدن سرنوشت امام موسی صدر بسیار ضعیف، محدودو نامطلوب است.

فرزند امام موسی صدر، در ادامه به این نکته اشاره کرد ‌که دادگاه ایتالیا در طی دو حکم قضایی بیان کرده است که امام موسی صدر به هیچ وجه وارد ایتالیا نشده است و بنابراین، عدم خروج ایشان از لییبی ثابت شده است و علاوه بر این، شهادت افراد مختلف به اسارت امام موسی صدر در لیبی، دال بر این مطلب است.

در این دیدار آیت الله « زین العابدین قربانی » گفت: این مسئله، جنایتی بسیار بزرگ بود که انسانی با این همه فضایل را این‌گونه از صحنه دور کنند و بربایند. امام جمعه رشت با بیان این‌که در این مسئله کم کاری شده است، گفت: هزار و یک راه برای پی‌گیری این مسئله و آزادی امام موسی صدر وجود داشت و می‌توانستند افرادی را مأمور کنند و این‌ها را به لیبی بفرستند و این مسئله را پی‌گیری کنند و من نمی‌دانم انسان به این بزرگی را بربایند و هیچ کس کاری کند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه، با اشاره به برخی از خاطرات خود درباره امام موسی صدر، گفت: ایشان عزت شیعه را در لبنان نشان داد و مورد احترام همه گروه‌ها بود. آیت الله « قربانی » گفت: کاش در این اواخر عمر کاری می‌کردیم که ایشان را به برمی‌گرداندیم که ایشان یک دنیا تجربه و اطلاعات داشت که می‌توانست برای ما راهگشا باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.